Extraescolars 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Des de la comissió d’extraescolars compartim l’oferta d’activitats extraescolars que s’oferiran el proper curs 24-25 a l’escola Parc del Guinardó.

1. 👫 Cal ser soci de l’AFA per poder participar de qualsevol activitat organitzada per aquesta, si teniu dubtes si sou o no, o qualsevol altre consulta relacionada amb aquest fet, podeu contactar al mail: afa.epdg@gmail.com.

2. 🏘️ Hi ha quatre entitats externes que organitzen i gestionen les activitats i cada una té el seu formulari d’inscripció.
Gestió Club
– ⁠CB Guinardó – bàsquet
My Extra English
Peona i Peó

3. 🕓 L’ horari és de dilluns a dijous a la franja horària de 16.30 a 18.00h, a excepció del bàsquet que és fins les 18:30h.

4. 📆 El 21 de juliol acaba el període per inscriure’s a les extraescolars de Gestió Club i començar el 16/09/2023 l’activitat. Aquells infants apuntats després començaran l’activitat a el dilluns 31 de setembre.

5. 🥁 Percussió és una activitat que organitza des de la pròpia AFA, (no hi ha cap entitat darrera). Cal adreçar-se directament al mail de percussió, aquesta és una activitat Intergeneracional, ja que es fa en família si es vol.

A la presentació trobareu tota la informació i els links per apuntar-vos en aquelles activitats que estigueu interessats/des. Qualsevol dubte ens podeu contactar a: extraescolars.afa.epdg@gmail.com

Subscriu-te

Rebràs tota la informació sobre activitats i notícies de l'AFA al correu electrònic.

Instagram de l’AFA

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.